Csrbbkym Şuan 30+4 . Hava sıcaklıklarından ve ağırlaşıp sürekli herşeye kendim koşmaktan iş yapmaktan mıdır bilmiyorum artık hiçbirşeyi aklımda tutamıyorum sürekli not alma halindeyim sürekli beynimde birşey düşünme halinde böyle bir durum yaşayan var mı ?
Deleted33000 Csrbbkym bende de hamilelikte başladı doğum yaptım 22 günlük bebeğim var iki gram aklım kaldiydi oda bebeğim doğurduktan sonra gitti sende vitaminlerini aksatma canım düzenli kullan inşallah geçer
Bumah Csrbbkym haha bende sizinle ayniyim ehatsapta bi grup yaptim tek basima oraya yaziyorum herseyi b12 iyice gitti dedigim seyi de unutuyorum bana denilenide hatta cevremdekilere de dedim bana tekrar hatirlatin diye 😀😀 iste ezbere yaptigim hesaplari artik hesap makinesiyle yapiyorum
demirrleydi_ Csrbbkym bendede hamilelikte başladı herşeyi unutuyorum su şişesini musluğun altına koyuyorum sonra gidip içerde oturuyorum ya bişey olur mutfağa gider görürüm yada eşim alıştı artık o bakar kontrol eder sürekli B12 eksikliğinden kaynaklanan bir durum bu
Csrbbkym Bumah gebelikte beyin küçülüypr diye geçen bir yazı okudum ayy cidden olabilir mi diye düşünmedim değil
Csrbbkym demirrleydi_ ben geçen ocağa söylemesi ayıptır et koydum haşlansın diye et suyu çekmiş tencere simsiyah kesilmiş ayy yüreğim ağzımda mutfapa girdim kokular gelince yerimden bir zıpladım bir daha korkumdan mutfaktan ayrılamıyorum yemek yaparken benim kafamda ileri derece gitti
demirrleydi_ Csrbbkym işimiz zor ya benimde geçen başıma geldi aynı şey ama Allah’tan sadece hafif dibi tutmuştu kızım su istiyo mesela tamam diyorum mutfağa gidiyorum unutuyorum ne istedi benden diye
Csrbbkym demirrleydi_ ahh bunu da çok yaşıyorum yatak odasından birşey alacam mesela gidiyorum ne alacaktım diye pturup düşünüyorum
Csrbbkym staRmama değerlerin çok iyi dedi buda tuhaf değil mi aslında ama unutkanlığım yüksek seviye bende anlamadım gitti
demirrleydi_ Csrbbkym aldığımız takviyeler eksik mi kalıyor acab ya bilemedim ya da normal bir durum da biz mi abartıyoruz acaba
Csrbbkym demirrleydi_ yok cidden böyle abarttığımızdan değil kafamda hiçbir şey kalmıyor eskiden zehir gibiydim
demirrleydi_ Csrbbkym inşAllah doğumdan sonra düzelir diycem ama o zaman lohusalıktı uykusuzluktu derken hepten gitmese iyidir
Csrbbkym demirrleydi_ istediğim kadar takvşye alsam da , yeme içmem konusunda sıkıntınyok değerler çok iyi tekrar tahlile gerek yok dedi doktorum ama son iki aydır ciddi düzeyde kafamda hiçbirşey kalmıyor. Acaba çok tempo koşturmaktan sıcaklar falan mı etken anlamadım ki