Csrbbkym benimki üç hafta önden gidiyor şeker testi vs normal çıktığı için problem yok diyor doktorum.
Beslenmeyle de ne kadar alakalı bilmiyorum artık bir süredir doğru düzgün bir şey yiyemiyorum, yediğimi midemde tutamıyorum. Geçen hafta ben kilo vermişim bebek önden koşturmaya devam ediyor.
Eğer doğum normal olacaksa belki o açıdan demiştir doktorunuz, benim sezaryen olacağı için başı geçer mi kanala sıkışır mı derdi yok.