Zulalaydmr A_T_B142601 canım benimde aynıydı 24 haziranda nişanım geldi 25 te suyum geldi sancılarım başladı o şekilde oldu zaten 26 haziranda doğum tarihiydi 😂 yani 40 hafta olmuştuk ama onun öncesinde ne yalancı sancım vardı ne de başka bir şey birden de olabilir endişelenme
Rumeysakyn Benimde 13 kaldı ama hiç bir sancı ağrı sızı yok :/ hiç beklemediğimiz bir anda olacak herhalde
Zhrcyl Kızlar benimde hiç belirtim yoktu bir anda sancım başlamıştı sizinde az kalmış sabırla bekleyin inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🙏🏻🥰
Zhrcyl Htprk hiçbirini yaşamadım direkt sancım geldi ondan 3-4 saat sonra suyum geldi sadece bir gün öncesinde 30-40 saniyelik bir sancım olmuştu ama ilk gebeliğim olduğu için anlamamıştım. Doğumdan sonra farkettim doğum habercisi olduğunu düşündüm.
archiemom Zhrcyl benim normal doğum tarihine 29 gün var ama 2 gündür kasılmalara eşlik eden bel ağrıları yaşıyorum, biraz tedirgin ediyor, sezaryen tarihine 15 gün var, bebişim bekler değil mi ya? Ani bir şeyler yaşamaktan endişe ediyorum.
A_T_B142601 Zulalaydmr inşallah hayırlısıyla kavuşmak istiyorum sadece yürürken baskı hissediyorum o kadar
Zhrcyl archiemom bunu ben bilemem canım inşallah sağlıkla kucağına alırsın, doğum başlasa bile direkt sezaryene girersin bir şey olmaz
archiemom Htprk karnım tamamen sertleşiyor ve nefesim kesiliyor, bunu zaten 24. Haftadan beri falan yaşıyorum galiba, sıklığı ritmik olmadığı sürece sorun etmedim. Yanında eşlik eden bir şey yoktu öncesinde ama şimdi belden de sancı girmeye başladı🥲
Htprk archiemom Rabbim yar ve yardımcımız olsun inşallah. Hala belirti bişey yok bende son 12 gün diyor ama🥹