Aysunays Merhaba anneler kız ismi olarak “Aydora” nasıl hiç duydunuz mu ? Eşim bulmuş bu ismi. Yorumlarınızı merak ediyorum.
Dadas Aysunays ben pek beğenemedim ya . Tabi benim beğenip beğenmemem önemli değil 😅 ama çok değişik. Ne bilim çizgi film kahramanı adına benziyor yani ben öyle benzettim 😊. Bebiş sağlıcakla gelsin 🤍
Aysunays 23hatice23 Ben de ilk kez duydum. Dora Türkçede doruk zirve demek ay ile birleşince zirvedeki ay ışığı gibi bir anlam çıkıyor sanırım
Aysunays 23hatice23 Çok da içime sinmedi açıkçası. Dora unisex bir isim oldugu için aydora kulağa erkeksi mi geliyor acaba diye düşündüm teşekkür ederim 😊