Seyma190623 Kızlar bebişimin cinsiyetii için özele gittimm (12+2 sata göre) erkek demişti bugün devlette gittim (14+2) doktor çıkıntı var gibi ama seçemiyorum dedi değişmez dimi ya 😂
bahar8 Seyma190623 Net bir şey söylememiş sanırım. Gönlünce olsun ama bencede erkek hissiyat tabiiki 🙏💙🙏
nazar_73 bahar8 hayır canım ya keşke belli olsa bugün demedi devletten ne beklersin ki özele ne zaman gitsem tahmin söyler