Cok teşekkürler yanıtınız için. Doktorum cok yüksek olasılıkla düşecek dedi. Bebegi de haftasına (7+0) göre kücük (3.85 mm) buldu. "Haftaya bakalım, böyle devam ederse sonlandımayı planlarız."dedi. Bump 13 * 17 mm boyutunda sanırım. Hiç umut vermedi doktor. Acıkcası olumlu hikayeleri duymaya çok ihtiyacım var.