Badem0625 Hanımlar merhaba, ben 39. Haftaya girmek üzereyim. Ama korkuyorum suyum gelirse anlamama gibi bi durum olabilir mi ya bazen az falan geliyormuş ya tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi
Sila41_ Badem0625 valla sudan anlamasak bile o ağrıdan anlamama şansımız yok diye tahmin ediyorum ben
plajterligi Badem0625 yaz ayındayız suyun az az gelmesi terle karıştırılabilir ama siz zaten 39 olmuşsunuz 2-3 günde bir kontrolünüz olmalı suyunuz gelse siz anlamasanız bile doktorunuz kontrol ediyordur, daha küçük haftalarda olsaydınız risk olabilirdi kontrol aralıkları uzun olduğu için
23hatice23 Badem0625 çok iyi hissediliyor canım ne idrara ne de terlemeye benziyor farklı bişey anlarsınız merak etmeyin