prensesmoana Merhaba. 22+3’teyim. Bugün detaylı ultrasonum vardı. Bebeğimin gelişimi çok iyi. Fakat suyu alt sınırda. Normalde 80-240 arası olması gerekirken benimki 78’miş. Böyle bir şey yaşayan var mı? Suyun artması için ne yapabilirim?
Zero93 prensesmoana Merhaba sizde de servikal kısalık vardı yanlış hatırlamıyorsam onunla ilgili bir şey dediler mi? Umarım geçmiştir
Nesli97 Her gün taze sıkıp havuç suyu için bol su tüketin. Bende 34. Haftada yaşamıştım 38 de doğum yaptım.
prensesmoana Zero93 Merhaba. İlk gebelik olduğu için serviks 25 mm altına düşmeden bir şey yapmıyoruz dedi doktor. Şu an bizim için önemli olan suyunu takip etmek dedi 🥺