turkan23580 Ben yaşadım kanama oldu 6 Haftalıkken kanama alanı olmuştu ama çok şükür bebeğim kalbi atıyor du şuan uzanıyorum 8 haftalık olucam pazartesi günü kontrol var inşallah herşey yolundadir
Hial75 turkan23580 banada riskli gebelik dedi düşük olabilir yüksek ihtimalle dedi kesenin şekli bozulmuş düzelir mi sizce
sjsjsjsjsjs21 Hial75 bana da aynısını söylüyorlar geçen kanamam oldu ama kese hala duruyor kalp atışı da yok henüz geç dölenme de diyorlar bir aydır sadece hastaneye gidip geliyorum aşırı korkuyorum ve iki senedir beklediğimiz bir bebek 🥺
turkan23580 30 tane progesteron iğnesi vuruldum bebeği tutuyor kanama hemen kesti zatn ayaklarımi hep havaya kaldırım tuvaletten başka birsy için kalkmadim o yüzden dinlemeyi tercih edin