Defnemome Kızlar 2 aylık oğlum var sütüm iyidi kaç gündür az gibi geldi doktor mama verme dedi ama süt artıma yöntemleri falan artık yoruldum pes etmek istemiyorum da 6 aya kadar anne sütü önemli diyorlar siz erken ne zaman kestiniz süten
Daisyy000 Defnemome 1-2 damla sütüm geliyordu o derece azdı.Sütüm olsun olmasın devamlı emzirdim. Oğlum hep memedeydi. Sonra Solgar brewers years with b12 hap kullandım,sütüm arttı.22 aylıkken gebelik sebebiyle kestim
Defnemome Daisyy000 ay evet onu gördüm ama biraz pahalı iş yarar mı yaramaz mı oda var ne zaman kadar kullandınız
Daisyy000 Defnemome 3 ay kullandım sonra zaten kendiliğinden arttı, özgüvenim de yerine geldi gerek kalmadı
Daisyy000 Defnemome Kutu sayısını hatırlamıyorum.İlk ay günde 3kez kullandım. Sütüm artınca sabah-akşam günde 2 kez kullandım
Mrsz İyi beslen, stres yapma bebekler bazen emmek istemeyebiliyor sabırla teklif et eminim emzirdikçe artacaktır sütün de.Senin için zor bir durumsa kesebilirsin tabiii annesi olarak bu karar sana ait.
Defnemome Mrsz kesmek istemiyorum tabi ki ilk çocuğum da zaten hiç yoktu sütüm bunda da eh işte ama o kadar fazla yetmiyor gibime geliyor maddi olarak iyi olsaydı mama da verirdim ama şartlar o yüzden bir zamana kadar emzirsem sonra eğer gıda falan
Mrsz Ben de solgar brevest years 2 kutu bitirmişimdir (günde 6 tane içiyorsun).Ayrıca lactamil ve süt arttıran damlalardan da kullandım ama brevest sanırım daha etkili
Mrsz Defnemome ben 2023 yılında Almıştım 2 kutu kullandım içinde çok fazla var cidden.ilk 3-4 ay günde 6 tane alıyordum doktor öyle önermişti sonra kendim baktım yetiyor süt günde 3 tane almaya başladım. 8-9 aylıkken haftanın 3 günü birer tane içiyordum artık o da bitsin diye gerek kalmamıştı zaten çocuk güçlü çekmeye başladıkça süt üretiliyor damlaya hapa gerek kalmıyor.