Kızlar hormonlardan anlayanlarınız bi bakarmısımız? Bende fsh yüksekliği beraberinde zaten Amh düşüklügü var Amh 003-001 çıkmıştı iki ayrı testte biliyorum gebe kalmam neredeyse imkansıza yakın ama burda bu değerlerle de hem doğal hem tüp bebekle gebe kalanları gördükçe hala çabalama hissi hiç bırakmıyor beni cok istiyorum ve 2.5 sene oldu gebe kalamadım. Sorum şu
Fsh yüksek benim normalde ocakta 1 yumurtam vardı şubat ve mart görülmedi bi daha da gitmedim bu ay belli ki yumurta çıktı hatta Ovulasyon testimi buraya atmıştım ve yumurtlama olabilir de olmayabilir de denilmişti çok aşırı bi koyuluk çıkmamıştı. Şimdi fsh benim ciddi yüksekti 2 ay evvel 147 ti gördü ama adetli değildim 2 aydır sağlıklı beslenme yapıyorum diyetisyenle ve 3 aydır da cyclo prognova kullanıyorum dolayısıyla düşmüş olması lazım biraz ama bu kadar beklemiyordum her neyse ben bisey duydum e2 yüksekken fsh yi baskılar diye. Şimdi bu adetin 3.günü verdiğim sonuçlarım bu şekilde. E2 neden bu kade yüksek çıkmış olabilir ? Normalde benim 40 ın altında çıkıyordu Amh düşüklügü de olduğu için tek 1 kere daha böyle çıkmıştı o ay benim kistim vardı. İnanın tüp bebek süreci olsun diğer süreçler olsun doktora gitmekten o kader yoruldum ve korkar oldum ki bunu en iyi benim durumumda olanlar anlayacaktır bu ay bi türlü cesaret edip gidemedim ama merakta ediyorum sizce yumurta çıkıp kist olmuş olabilir mi ? E2 de fsh yi baskılayıcı için bu şekilde çıkmış olabilir mi ? Allahım gerekli olan 1 yumurta 1 sperm bi çıkışta denk gelmedi ya kist oluyor ya büyümüyor ya fsh yükseliyor her ay mı bi sorunlu geçer 1.5 yıldır her ayım sorunlu geçti
 