Filiztaga Kızlar merhaba 10 haftalık hamileyim bu sabahtan beri şiddetli kasık ve bel ağrım var şimdiye kadar hiç böyle olmamıştım bu durumu yaşayan var mı normal mi gebelikte
Niiillloooyaaa Filiztaga siddeti aci esiginize bagli normalde bel agrisi kasik agrisi oluyor ama siddeti de onemli dusuk de olabilir Allah korusun acile gitmende fayda var