endlesslove1 devlette anestezi ile yapmıyorlar cnm bildiğim kadarıyla ben anestezisiz çekilmiştim.Bende kürtaj sonrası yapisiklik oluştuğu için çok fazla acı cekmistim 5 dklik Bi işlem demişlerdi ama 25 dk sürmüştü benim tikanikligi acip ilaci vermeleri ayağa kalkınca Bi acı kalmıyor .Tıkanıklık yoksa acı da olmaz diye düşünüyorum sadece Bi ilaç veriyorlar ben ilaçlı cekilmistim ilaç yakıyor biraz