SevgibiR Kızlar bebeğimin adı yoktu yiğit olsun diye düşündüm ben eşim sabah rüyasında görmüş isimler saymış sonra poyraz olsun mu demiş Bebek olur demiş gulumsemis😂 sizce napim Poyraz bebekler yaramaz olurmus anlamı yokmus diye okudum ama koysak mi 🙄
Pinkyy SevgibiR ben isimle yaramazlık hiperaktiflik vs olaylarına çok inanmıyorum,bence poyraz yiğit çok güzel oluyor,hem rüyadaki isim hem sizin istediğiniz olmuş oluyor,gerçi soyadınız uzun mu bilemiyorum tabi..
SevgibiR Pinkyy 5 harf o da evet ikisi güzel uydu sanki tek isim kullanılıyor ya genelde ondan iki isim pek istemedik
Pinkyy SevgibiR ben çok istedim 2 isim hep hayalimdi soyadımızda uzun 8 harf ama koycaktım yinede takii ikiz olduğunu öğrenince toplam 4 isim zor bulcaktık tek isime indik mecburen 🙈