ozenmerve36 Slm canm serklajlı gebelikten sonra tekrar hamileyim doktorum normalde dikiş atmıyoruz sık takip ediyoruz dedi ama ben yine yaptırdım riske girmek istemedim şimdi 14.haftadayım. Diğerinde hep yatmıştım bakalım bu nasıl geçecek