8143 ayaavaa ben aldım ilk ayda hamile kaldım şuan 17 haftalıkyız 5 sene bekledim olmadı aşılama oldum oda tutmadı sonra takviyeleri getirttim kullandığım ay hamile olduğunu öğrendim süpriz şeklde
ayaavaa 8143 eşinizle birlikte mi kullandınz internet baktım eş kullanımlı diyor ama bir ebenin günlüğünde bulamadım
8143 ayaavaa hayır sadece ben kullndım sebepsiz Infertilite tanısı konmuştu elimde ve bnde bi skntı yoktu