37 ye kadar hiç nst çekilmeyen bile var yani bir şikayet ters bir durum vs olmadığı sürece bazı doktorlar hiç gerek görmüyor bazısı da 32 den sonra rutin olarak nst çekiyor, ters giden bir durum varsa da daha erken de olabiliyor ben bir keresinde hareketlerinde azalma var hissetmiyorum diye gitmiştim 29+5 haftalıktı nst çekmişti. Şuan 31+0 olduk 32. Haftadan itibaren düzenli nst ye alacağını söyledi sizin doktorunuz ne şekilde ilerler bilemiyorum