Bu gün doktora gittim 5 gün geçmişti adetimden sadece bitane küçücük kese vardı kızlar adetime göre 4+5 haftalık olmalı ama 2-3 haftalık dedi doktor 11 ağustosta gel dedi kalp atışları duyulacak kontrol ederiz diye duyulur mu sizce 2 . Gebeliğim acemi değilim tabii ki de ama ben 1. Gebeliğimi öğrendiyimde çocuk büyüktü hiç erken dönem hamilelik yaşayıp takip etmemişdim