evinsekmann Hanımlar 1 aylık bebeklerinizii nasıl giydiriyosunuzz bu sıcakta,ben tek zıbınla tutmaya calisiyorum ama aklim kalıyor acaba usuyor mu diyeee
dilaradoyan evinsekmann benimki 2aylık. Bez zıbın sadece. Çorap bile giydirmiyorum. Gündüz üstünü de örtmüyorum. Nerdesiniz bilmiyorum ama benimkinin Vücudu çok sıcak zaten üşümüyordur bu sıcakta
seyma0661 evinsekmann bebeğim 4 aylık bez ve askılı zıbınla yatırıyorum bazen müslin örtü örtüyorum ama tekmeleyerek atıyor
Baklavaseverim evinsekmann bebeğim 4 aylık ama ben de sıcaklara denk gelmiştim göğsü ve sırtı sıcak olacak soğuk olursa zıbın üstüne kısa kollu giydirirsiniz her şeyi doktorlara sorduğumdan bunu da sormuştum ama bebeğim çok aşırı gazlı olduğundan hala altına uzun ince tayt ve ince çorap giydiriyorum evinizin sıcaklığı da etkiler termometre almıştım 24 dereceyken zıbınla bırakmıyorum ama 27 falan olunca sadece askılı zıbın bebeğinizi en iyi siz bilirsiniz her bebek farklıdır kontrol ederek takip edebilirsiniz dediğim gibi önemli olan sırtı ve göğüsünün sıcak olmasıymış öyle demişti o zamanlar doktor
evinsekmann Baklavaseverim komple heryeri sımsıcak…dün gece vucudunda kizarikliklar vardı hep hatta soydum bende hemen onu gerčekten sıcak …bende şu an tek zıbınla tutmaya çalışıyorum…bi tek eli ve ayakları soğuk
Baklavaseverim evinsekmann o zaman ayaklarına çok ince bir çorap giydirebilirsiniz gazı yoksa ona da gerek yok