Asena6532 elifceylan16 benim pek belirtim olmadı.Psikolojikmen de kendimi asla belirti arama diye şartlandırdım belki de ondan belirtim olmadı.çok şükür pozitifi gördüm.4 aylık olduk.Ben o sıra uygulamayı da silmiştim 😀
asl_73 elifceylan16 benim hiçbir belirtim olmadı. Açıkçası kendimide dinlemedim. Kullandığımiz ilaçlar belirti yapabilir ama bunu ben gebelik belirtisine benzetmedim ilaçlardandir dedim geçtim. Sizede tavsiyem odur Allah nasip edicekse eder deyip tevekkül ettim. Vücudumuda gereksiz ekstra strese sokmadım.
Asiyeyet elifceylan16 kendinizde belirti aramayın lütfen. Transfer sonrası en yapmamanız gereken şey stres. Bende hiç belirti yaşamadan pozitifi gördüm çok şükür. Rabbim gönlünüzü göre versin inşallah 🌸🌸
FatmaZehra06 @elifceylan16 ılaclar belırtı yapıyor aslında Hıc belırtı yasamayanlarda var ılk ıkı tedavım tutmustu onlarda belırtılerım çoktu ama üçüncü tedavim de Hıc belırtım yoktu tutmadı Olmayadabılır belırtı kötü düşünme
GulsunOgretmen Benim bugün transfer gününü saymazsak 3. Günüm,ilk iki gün alt karnımda baya belirgin sancı vardı ama bugün baya geçti,bu da beni biraz tedirgin etti umarım tutmuştur ya :/ Rabbim hiçbirimizin kucağını boş bırakmasın
asl_73 Umarım emek verip herkesin kucağı dolsun 🙏🏼❤️ Rabbim sağlıklı ve hayrlı evlatlar nasip etsin herbirimize
FatmaZehra06 @elifceylan16 hayırlı olsun sızın adınıza çok sevındım sağlıkla kucağınıza da alırsınız ınsallah 🌸💗