Aycegul 4 ne sezaryen günümüz inşallah uykuyu resmen unuttum bütün gün sarhoş gibi geziyorum uykusuzluktan baş ağrısından baş dönmesinden parolu iki iki içiyorum kesmiyor 😢 uykusuzluğa çözüm bulan var mı ya kızlar 😢
Annekuzusu123 Aycegul sana ne deyim ben 29+1 de günde üç saatlik uykuyla geziyorum 😂hemde senin yolun bitmiş bizim daha en az Allah izin verirse 8 haftamız var
Miniginannesiiii1111 Aycegul 24+2 bendede başladı uykusuzluk ama ben gündüz maalesef uyuya kalıyorum sanırım ondan Allah hepimize kolaylık nasip etsin 🤲🏻
Aycegul Annekuzusu123 çoğu gitmiş azı kalmış şeninde inşallah 😇🙏 inan gece 3 saat kesintisiz uyuyabilsem o bile yetecek gibi hissediyorum
Aycegul Miniginannesiiii1111 keşke bende gündüz uyuyabilsem fakat mümkün değil iki yaşında kızım var öğle uykusuna yatırıyorum uzanıyorum yanına yine aynı uyuyamıyorum
Mehtap_00 Miniginannesiiii1111 27 haftalık olduk bizde de aynı durum istemsizce gündüzleri aşırı uyuyorm geceleri uyuyamıyorum sürekli uyanıyorum sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim
Annekuzusu123 Aycegul bizimki zaten sezeryan Allah izin verirse bide hastane de yatıyorum enfeksiyon nedeniyle burda biraz zor zaman geçiyor çıkana kadar 31 olucam daha elbiseleri yıkanıp ütülenip çanta hazırlanacak bide 2 haftada bir kontrole gidicem Allah’ın izniyle yani 31 33 35 37 de alacak zaten
Aycegul Annekuzusu123 yaaaaaa çok geçmiş olsun 😢 acil şifalar inşallah sağlıcakla kucağına almak nasip olsun hepsini unuturuz inşallah kucağımıza alınca
Annekuzusu123 Aycegul amin inşallah çok sağol duaların için kuzum evet hepsi miniğimin iyiliği için hayırlısıyla sağlıkla gelsinde zamanın da