Elfbyrmm iremkzltepe İkimizinde başına gelenler aynı gibi umarım benimde yükselmemiştir ama hamile olumca daha da arttığını duymuştum bir an önce ben de başlarım siz kaç haftalıksınız
iremkzltepe Elfbyrmm evet beta hcg ile yükseliyormuş çocuk kendi tiroidini üretene kadar bizden alıyormuş ondan da yükseliyormuş Tsh 10 a kadar sorun yokmuş doktorun dediğine göre bazıları doğuma kadar kullanıyor bazıları doğumdan sonra bile kullanıyormuş
Elfbyrmm iremkzltepe 10a kadar sorun olmadığını ilk kez duydum. Neden çoğu doktor hemen ilaç başlatıyor ki o zaman acaba
ikibebelianne-M Elfbyrmm yok hic yanlis degil tsh onemli zaten dahiliyecinin takip etmesi lazim ilac verince doktorunuza yazsaniz yeterli