ezgi3452 Arkadaşlar merhaba. Reglime 5 gün kala idrar testimde hafif silik çizgi çıktı kan testinde de aynı gün 101 gördük. Su an hesaplamalara göre 3 hafta 6 günlük. Direkt doktora gitmeli miyiz? Yoksa biraz beklemeli miyiz?
melisaemirhan ezgi3452 daha test falan yapma en güvenli yöntem beta takibi yap bence hayırlı olsun şimdiden ve doktorada ihmal etmeden git öyle yol izle :)
Sayke Evet 1500ü bekleyebilirsiniz. Ama ben daha önce gebelik yaşamadığım için keseyi görmesem bile, ne yapmam gerektiğini öğrenmek, folik asit vs için erken gitmiştim.
tarhanfur Bende yeni dört haftalık oldum ama ilk önce aile hekimine görünmek istiyorum uygun mudur sizce illa hastaneye mi gitmeliyim
melisaemirhan tarhanfur ben direk kadın doğuma gittim keseye falan baktı sağlık ocağına hamileyim diye bilgi vermedim daha