B-usra Kızlar 37+1 im kahverengi akıntım var. Bebek hareketli belim arada agrı oluyor ama sancı degil. Byle olan var mı ? Dr gitmiyorum şuanlık iyi mi kötü mü bi görünsem mi bilemedim
Zeynep0742 B-usra nişan olabilir mi kırmızı veya kahverengi geliyormuş sanırım o da . Doktora gidin bence
Meltem2225 Kahverengi ise gidin beklemeyin diyolar canım ama bi git istersen yinede. Çünkü her şey olabilir iyi kötü pek bilgim yok ama genelde doktorda koyu renk akıntı olunca gel demişti banada