İlk gebeliğimde 20.haftada Detaylı ultrason randevumda öğrendim ki sol taraftaki damarda direnç varmış. Bebeğin beslenmesinde sorun olmaması İçin kan sulandırıcıya basladım 34.haftaya kadar kullandım faydasını da gördüm. Gelişme geriliği vardı bel çevresinde kullandıkça azaldı şükür. Şimdi bu ikinci gebeliğim öyle bir sorun görünmüyor cok şükür inşallahta olmaz bu defa ancak kullanmanız gerekliyse mutlaka kullanın zararı yok, faydası var.