Bebegimgeliyor10 damlagunes ben yaşadım canım geçen sene kese falan çok güzeldi 9 haftaya kadar bekledim yol saç da bebek de oluşmadı düşük yaptım
halitefe damlagunes ben yaşadım kese büyüyordu yolk keseside oluştu ama bebek gelişimi devam etmedi 9 yada 10. Haftada kürtaj oldum
Oz26 damlagunes sanırım ben. Kese var yolk kesesi de var ama doktor bebe gelişmemiş dedi kalp atışı yok çarşamba tekrar bakıp kürtaj yapalım dedi.sen kaçıncı haftadasın
SonerSeher81 Myyfamily bende birde spiral var valla korkuyorum ben 2 oğlum var da 1 yaşına girdi şuanda boş gebelikten şüpheleniyoruz 7 + 5 haftalık gebeyim betam biraz düşük kese var bebek yok sürekli lekenmem var
Moz damlagunes geçen sene mayısta ilk gebelikte yaşadım kese güzel büyüyordu yolk ve bebek göremedik bi türlü
damlagunes Moz süreçte ne yaptınız benim de şu an öule gibi geç döllenme olmuş normalde 8 hafta ama 6 hafta görünüyor haftaya gel dedi kalp atışı yoksa kürtaj yapacak
damlagunes Moz bende yol kesesi de var ama kalp atışı yok şu an ne kadar beklesem sizce şu an 6.5 hafta
Myyfamily SonerSeher81 ben lekelenme yaşamadım betam kese boyutum herşey normaldi sadece kalp atışı alamadık bebek oluşmadı sizin yine beklerler 9 haftaya kadar inşallah duyarsınız
eses26_ damlagunes mide bulantınız başladı mı veya 6. Haftaya kadar belirtiler olup şuan belirtiler kayboldu mu
[silindi] damlagunes renkli ultrasonla baktı. Kan dolaşımı vs bir şey yoktu bebekte kalp atımı da yokru