Bende çarşamba günü yaptırdım. İlk oğlumda gazoz gibi bişey içmiştim, bu seferki toz halindeydi, sağlık ocağında ebe soğuk suyla karıştırdı, bunu iç 1 saat sonra kan vercen dedi. 09:50de içtim, 10:50de kan verdim. Başta veya sonra tekrar kan almadılar benden 1 defa aldılar🤷♀️