Minnies ben 5 haftalıkken öğrendim 6.5 çıktı. gebelikten önce kan verdim doktorum önemsememiş 3.5 Muş o zaman hatta nasıl hamile kaldın demişti o değerle diye neyse sonradan söyledi işte 5 haftalıkken tekrar ver diye 6.5 çıkınca dahiliye baktı ilaç başladık pazartesi gittim 4 e düşmüş ilacın dozunu arttırdı bende dua ediyorum inşallah Allahın izniyle hiçbir şey olmaz