penbe_karisi Aşırı baş dönmem kafamı çevirdigim gibi başım zonkluyor bulantı var kusma yok çok şükür sizde durumlar nasıl ?
imay penbe_karisi 10+1deyiz 6.haftada başlayan aşırı tiksinme hiç bir şey yiyememe sonucunda sürekli tansiyon düşüklüğü baş dönmesi yaşadım ama son bir haftadır sadece hayvansal ürünler görünce bulantı oluyor daha rahatım. Tiksinme var mı sizde de
Yazmelegi_ penbe_karisi bende Sata göre 7+3 ultrasona göre 6+6 Bulantı var kusma yok bulantımi ilaçla hafifletiyorum ama genel olarak iştahsız uyku halindeyim
ahsenimdeahsenim penbe_karisi sizdede korku ar mi bisey olcak mi diye.allaha teslim olduk ama insan korkuyo bisey olcak diye
SevvaallEr imay Ayy biz aynıyız bend 10+1 im benımde aynı gıbıydı son bikaç gündür belırtılerım gecınce acaba ne oldu dıye panıkledım hep bendede hep bulantı asırı halsızlık olurdu ama bıkac gundur bulantı cok nadıır halsızlıte cok ara ara 🫠
imay SevvaallEr bende çok endişelendim akşam yemek yerken bulanınca öyle sevindim ki 😂😂 göğüs ucunda hassasiyet var mı sizin
aleyna111100 9+2 den selam kızlar ben ilaç olmasa ec çıkamam galiba iştah yok et tavuk ürünlerinin yanından geçemiyorum soğandan öğğk yani
MadameTussauds penbe_karisi Tesekkürler bacim 😂 ben hala bulanti ve kusma yasiyorum ben ne diyem 5. haftadan beri hemde ölmüsüm gömenim yok unuttular beni sjsjsj