humeyrauo Betulyk Benim ilk nst ücretim sanırım 800 küsürdü yaklaşık 2 hafta önce falan,sonrasında 10 gün sonra kontrole gittiğimde ücretsiz oldu (kısa süre sonra gittiğim için)
humeyrauo Betulyk Rica ederim,doktorum Merve Kahraman.Ben yarın 37+0 oluyorum siz kaç haftalıksınız? ☺️
humeyrauo Betulyk aa çok yakınmış evet , artık insan doğsun istiyor yani ben öyleyim:) sıcaklar heyecan merak