Kızlar pazartesi günü bebeğim 4 kiloyu geçmiş olursa sezeryan tarihi belirleyeceğiz dedi doktorum. Acilmam 2 cm ye yaklaşmış, bebeğim olması gerektigi pozisyonda, nişanım geçen hafta geldi yani normal doğum için önümde engel yok . Şunu yapınca açılmam oldu sancılarım basladi diyebileceğiniz bisey varmı ve pazartesi günü dokotrum suni sancı önerirse denemelimiyim sizce ????