Simef ben haşimato hastasıyım (bağışıklık hücrelerim tiroidime saldırıyor ve parçalıyor) bu nedenle 75 mg ilaç kullanıyordum. Gebelikten önce TSH değerim çok düşmüştü 0,44 bu yüzden rahat davranıyordum açıkçası. Gebeliğin 3. Haftasında TSH 7,5’a fırlamıştı hemen dozajımı 100 mg’a yükselttim birkaç gün sonra doktoruma gidebildim o zaman tekrar bir bakıldı TSH 5,5’a düşmüştü. Yani dozaj artımı ile yolun başında çıkabilecek problemleri çözmeye başladık diyebilirim.
Ne kadar şanslıyım ki sağlık ocağındaki doktorum beta hcg ile birlikte tsh da baktırdı kandan 🥹 onun sayesinde erkenden fark edip önüne geçebildik 🥹
Uzun lafın kısası, TSH’ınız 2,5’tan yüksekse zaman kaybetmeden hemen bir endokrinoloji doktoruna görünmelisiniz 🙋🏼♀️