ikinciprensimgeliyor aynen bende böyle yapıcam vallahi,ailem dışında akraba arkadaş konu komşu vs mümkünse mevlütte gelsin,bide benim ikiz,bebeklerle mi uğraşıcam gelen giden ikram olayıyla mı,buzdolabına koyulcaklarıda ailem yapıcak onlarıda biz kendimiz tüketicez 🙈ısrarla gelende olursa çay kahve lokum çikolata 🙈ne kdar çok ikram olayı ve muhabbeti olursa oturma süreside uzuyor çünkü..