Suheyle1 Sabah yatış yapıp bebegime kavuşacagım 🩵 Dogumdan cıkınca ogluma nasıl yaklaşmalıyım kardeşini kıskanmasını istemiyorum benden daha hevesli heyecanlı ama 6.5 yaşında bi cocuk neticede . Tecrübeli olan çok cocuklu anneler öneriniz var mııı
Salihanurrr Suheyle1 bende 22 haftalık hamileyim oğlum 6 yaşına giriyo ekimde. Benmde doğumum kasımda 🤗 ama şimdiden kıskançlıklara başladı resmen🤣 kardeşim mi daha tatlı ben mi diyo düşünün🤣
Suheyle1 Salihanurrr yaaa bizim ki hiç kıskançlık belirtisi yok oyuncaklarını eşyalarını kardeşiyle paylaşmaktan bahsediyor sürekli gelip gidip karnımı( kardesini) öpüyor aylardır 😂sadece sevmedigi insanlara asla kardeşini sevdirmeyecegini söylüyor 😂
Salihanurrr Suheyle1 illaki olacaktır doğduktan sonra bunca yıl tekti ilgi hep onaydı hazırlıklı olmada fayda var🥰