Kızlar herkese selamlar kafam aşırı karışık 36+2 haftalık oldum bir aksilik olmazsa vajinal doğumu beklemekti niyetim ancak son 2 aydır o kadar huzursuz uykusuz ve ağrılı geçiyor ki doktora dün ağlayarak gidip planlı sezaryen olmak istediğimi mental olarak çöktüğümü söyledim. Her gebelik kendine özeldir ancak hayatımda hiç bir şeyde bu kadar zorlanmadım böyle hisseden var mı acele karar da vermek istemiyorum ama sanki ne kadar çok erken olursa o kadar iyi olacakmış gibi hissediyorum. Duygu durumlarınız böyle miydi bu hissettiklerim normal midir 😔