Dou minimomy_ Merhaba , Bende 12+2 şu an bu haftalarda öğreniliyor mu ? Ve ilk 3 aylık süreciniz nasıldı 😍
Gn1221 minimomy_ ne kadar erken öğrenmişsiniz cinsiyetini 13+2 de gittim söylemedi doktor cihazdan mı acaba
Karumrysa Erkelere isim bulmak çok zormuş bugün öğrendik cinsiyeti oğlum olcak inşallah sizce asil ismi nasıl
limonlucheesecakee Karumrysa aslında çok güzel bir isim fakat artık o kadar çok kişi koydu ki her sene oluyor bı popüler isim