hamzaezel Sat 12 beklemedeyim ama adet gibi ağrılarım başladı dünden dir bide bugün çocuklara havuz sirdim karnımın alt bölgesi agriyor baklim daha
yasemiinsari Benimde sat 2 temmuz 2 gün önce ayni testten yaptigimda negatifti bugun yaptigimda cizgi var gibi umarim kuruma cizgisi falan değildir
mysunshine1 yasemiinsari test markası nedir acaba benimde sat 2 dün awox test yaptım negatif çıktı 2. Gebeliğim olacak Allah izin verirse ama üzüldüm negatif çıkınca 15 Temmuz ovülasyon pikti değerlendim
yasemiinsari mysunshine1 duratest markanın ismi yalanci pozitif olsa 2 gün öncede pozitif olurdu diye düsünüyorum ama bellide olmaz tabi biraz aceleci davraniyoruz gibi adetin gecmesini beklemeliyiz belkide