Ebuses Kızlar 19+2yiz detaylı ultrason için 20+2yi tercih etsem erken mi olur sizce? Eşimin izin günü değerlendirmek istedim izin falan uğraşmayalım diye de yardımcı olur musunuz 🥰
Ebuses Aysgllarkn teşekkürler bu forumda birkaç kişiden okudum 22 en ideali diye ısrar ediyorlar ondan kafam karıştı☺️
Aysgllarkn Ebuses yok yok 19-24 arası hepsi olur. Ben 19+4 de yaptırmıştım bir sorun olmadı 🥰 sağlıklı haberler alın inşallah 🌺
Ebuses nisaysee cinsiyet falan da söylerler di mi benim 15te erkek gibi dedi ama hep kız hissediyorum değişir mi ki ☺️
nisaysee nisaysee ben fetal dnayla 12. Haftada öğrenmiştim cinsiyeti ama ultrasondada görmüştü doktor
Ebuses Anneyim111 yeni taşındım maalesef şu an takipli doktorum yok bu yüzden kendi kararımla gidiyorum ondan sorma gereği duydum 🌸