anneolmakneguzel_ lizge_2 hamile kıyafeti alcan ya aşkım hani 😂 ben 3 tane tayt aldım büyük dondurup dondurup giyiyorum bise tshirt yeter 😅
Anneoldum2 lizge_2 elbise tarzı gömlek tarzı ve 1 tane hamile pantalonu alsanız dışarda giymeye yeter evde bol günlük pijama şalvar tarzı donlar oluyor pazardan uygun fiyatlı kıyafet alın en rahatları
aybalasmom lizge_2 ben de zaten bol giyiniyorum ama yine de yıkamaktan usandım bir iki beden büyük birkaç parça kıyafet aldım döndürüp döndürüp giyicem ahfjfhf
Ezgi0808 Havalarda sıcak zaten bol elbiselerden başka bişey giyilmiyor maalesef, hamile biker tayt aldım bide üstüne eşimin bol tişörtleriyle idare ediyorum