Pemberuya Oğlum 2 yaşına gireli 3 ay olacak ben 33+2 haftalık hamileyim. Evet illaki zor olacak sonuçta yakın yaşta iki çocuk sorumluluğu alacağım ama ikisini bir arada büyütmek bence en güzeli. Çevremdekilerin ikinci doğunca ne yapacaksın, az büyütseydin, bunu da doğur bir daha doğurma, çok zor olacak ne halt edeceksin gibi söylemlerine maruz kaldım kalıyordum ki en sonunda patlak verdim. İlkini de büyütürken sıfır destekle büyüttüm evet aç kaldım, uykusuz kaldım, merdivenden düştüm ayağımı kırdım ona rağmen hastaneye bile yanımda götürdüm, ayağım kırıldığında aç kaldığımızda hasta olduğumuzda hiçbiriniz yoktunuz, açlığımız yorgunluğumuz, hastalığımız hakkında hiçbir yorumunuz yoktu lütfen şu anda olmasın dedim ve susturdum. Oğlum da sıkılıyor yeri geliyor dışarıda dışlanıyor çocuklara şefkatle oyun için yaklaştığında bile çocukların itip kalkması zoruma gidiyor. En azından kardeşi olsa kardeştir kavga eder barışır dedim yoldaş olurlar birbirlerine. İlk başta bende çok korktum çok düşündüm zor olacağının da farkındayım ama iyi ki diyorum. ❤️