Devran hiiç o kadar eşyaya gerek olmuyor bende sezaryen doğum yaptım 1 gece kaldım diş fırçası, tarak, iç çamaşırı, depend(hastane de vermişti), elbise gecelik ve normal gecelik götürdüm emzik almadım pompa ve mama da almamıştım hastanede ihtiyaç halinde mama veriyor yani bizde öyle olmuştu. Bebek için bez ve pamuk, hastane çıkışı set götürdüm 2 tane bu kadar battaniye bir de