Bugün kontrole geldim nst çekildi bebeğin kalbi çok yüksek çıktı ( taşikardi) doktor Tekrar istedi yine yüksek çıktı yatış yaptı bugün gözlem altında olucağım tahlil yapıldı belki enfeksiyon olabilir dedi ciğer geliştirici iğne yapıldı düzelmezse acil ameliyata alıcak başına gelen var mı lütfen dua edin 😞