Merhaba biz 10 aydır evliyiz ve 2 aydır çocuk istiyoruz ama olmuyor bu durum da beni korkutuyor neyden kaynaklı olduğunu düşünmeden edemiyorum sigara kullanımı mı yoksa sürekli ayakta çalışıyorum ondan mı öncesinde kadın doğumdan testler yaptırdım bir sorun çıkmadı bu ay da 23 Temmuz yumurtlama günümdü ama 22 temmuzda korunmasız ilişki oldu sizin düşüncelerinizi merak ediyorum kızlar moral verirmisiniz