Bugün detaylı ultrason randevum vardı normalde 21+5 ama 1 hafta geriden geldiğini söyledi bebekte hiç bir sıkıntı çıkmadı ama bebeğe giden damarlarımda darlık varmış erken doğum olabilir riskli dedi korktum açıkçası bu şekilde bi şey yaşayan varmı aranızda🥺