36+4 üm dün normal rutin kontrolüm vardı nst ye girdim ufak tefek sancılar vardı ama ben hissetmedim sonra doktorun yanına gittiğimde bebek hareketleri az dedi serum verdi ardından tekrar nst ye girdim ve sancımın yüksek çıktığını doğumun başlayabileceğini, doğsada bi sorun olmayacağını söyledi. Dünden beri endişeliyim daha erken değilmi en azında 2 hafta kadar daha beklemesi gerekmez mi ? Böyle bişey yaşayan veya bilgisi olan varmı?