Bayanlar merhaba bir şey sormak istiyorum son adet tarihe göre yedi haftalık ama dün doktora gittiğimde kontrol etti dört haftalık gebeyim bana kan sulandırıcı iğne ve ilaç verdi folik asit verdi bir de progestan fitil verdi bunları kullan dedi fitili sabah öğle akşam kullanıyorum iğneyi günde bir kere olacak şekilde kullanıyorum ilacı da aynı şekilde bunları dün ilk defa vuruldum eve geldim ve kullandım yani akşam üstü lekelenmem oldu kahverengimsi ama ondan önce böyle bir şey yoktu acaba iğneyle mi alakalı doktorla görüştüm düşük riskin var bu ilaçları düzenli bir şekilde kullan %75 ilerleme şansın var dedi böyle bir şey yaşayan var mı aranızda