Kızlar bebegım 7 ay 6 günlük. dönebılıyor sırt üstünden yüz üstüne yan vs pozısyon degıstırıyor, ama ben onu bı kaç kere hariç yüz üstünden sırt üstüne dönerken gormedım. Neyse elele anne yanı besık vardı düne kadar onu kullanırdık, besık epey küçük geldı hareketı kısıtlandı vs bızde genıs park yatak aldık. eskı besıgınde kafam rahatlı donemıyordu bu yenı besıgı dün kullanmaya başladık ama sabaha kadar esımle nöbet tuttuk uyumadık. Sureklı yüz üstü donuyor bogulur nefes alamaz dıye korkuyorum, donduruyorum hop 5 dk sonra yıne yüz üstü. Bıraz bekledım kendını kurtarabılır mı dıye, yuzu kapanınca kafasını yanlara cevırdı yada komple vücudunu havaya tuttu uyandı ağladı hemen rahat edecegı sekle aldık uyudu gerı. Ya böyle daha kötü oldu yarım saatte bır alarm kurup uyanıyoruz nefesıne falan bakıyoruz bısey olurmu ya artık yatabılır mı , bu arada yatağında hıc bısey yok yastık battanıye oyuncak vs uykum da ağır gecelerı tek kalıyorum esım çalışıyor allahtan dün evdeydı eşim duzeltıcem dıye çocuğu uyandırdı 2 saat bıde onu uyutmakla ugrastık o donuyor bız duzeltıyoruz