Aysgm Vallahi herşey olabilir. Ancak 5 dk içinde kuruma çizgisi olmaz. Bende de iki saat sonra çıktı silik çizgi hafif pembe. Bende merak ediyorum var mı böyle olup da hamile olduğunu öğrenen diye. [https://mutluresim.com/images/2025/07/24/XQps4j.jpg](https://)
Ftmnur11 Çok daha koyu şekilde çıkıyordu testlerim.tabi hepsi negatif mis aslinda.gercekten testlere guvenmemek lazım.sabredip adetin gecmesini beklemelisiniz 😊