elifceylan16 Ben ebe olarak yorum yapmak istedim🥹Canım 3BB ve 2BB gayet umut vadeden kaliteli embriyolardır, tutunan çok anne adayı gördüm bu kaliteyle. Her şey rahmine, hormonlarına ve biraz da nasibe bağlı. Transfer sonrası süreci güzel geçir, dinlen ama kendini de gereksiz strese sokma. İnşallah güzel haberini alırsın