Selam arkadaşlar bu benim ikinci sorum 1 hamileliğimden sonra 10 ay geçti ve hala bacak arası bacaklarımda ve karnımda yan taraflarımda hala o lekeler gitmedi ya çatlaklar olduktan sonra bir şey de sürmediğim için leke olmuş o lekeler niye gitmiyor ya mor lekeler var çatlaklar var bacaklarımda çatlaklar daha çok karnımda gitmiyor